torsdag 20. september 2007

42 dager igjen!

Herregud!
Fant ut i dag at det er 42 dager (6 uker) til jeg går ut i permisjon...om de vedtar det på lørdag da...
Og det er bare 22 dager til Rasmus slutter i jobben.

Det er jaggu ikke lenge!

Når man tenker på at vi ikke har reiserute, ikke har et eneste visum, ikke har planlagt noe som helst, så kvalifiserer dette for mange til magesår.... Når jeg i tillegg skal skrive 3 oppgaver i løpet av den korte tida, og skal komme meg gjennom et betydelig pensum, så begynner det å dra seg til. Jobben skal også være ajour, og jeg skal ha innlegg på konferanser, skal på konferanse i Romania, og det skal legges fram et Statsbudsjett.

Men jeg skal ikke klage. Selvsagt skal jeg ikke det...

Men jeg har vel mer å henge fingrene mine i enn min kjære svigerfar, som sikkert regner bort sammen med avlingene sine...? Tenker på deg og sender tørre tanker!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver bare om hvor mye du har å gjøre og hvor travelt du har det ... blir det bedre da, eller kanskje du bør skrive litt om andre ting også?

Bare en liten ide fra en pedagog som har startet firma forresten!??!?!?! Finn flytsonen og cruise videre.

AneM sa...

Nå ble jeg veldig nyfiken på hvem du er... Jeg har tre faste lesere, og du kan ikek være en av dem...??...

Men du har selvsagt helt rett - har bare ikek hatt så mye annet å skrive i det siste, og for å holde på mine tre lesere så har jeg liksom følt at jeg må si noe. Men nå er det bare timer til permisjonssøknaden min behandles, og derifra og ut blir det andre ting som får fokus! Lover!

Krysser fingre og venter i spenning på avgjørelsen...

Anonym sa...

Ok. Lykke til og god tur.