tirsdag 16. desember 2008

julebakst - uten sukker!

I går ble det bakt 5 kakesorter hjemme hos oss! For første gang på flere år kan jeg spise julekaker, for vi bakte kaker uten sukker!! Har funnet en fantastisk sukkererstatning som oppfører seg helt som sukker - som til og med kan lage eggedosis! Du kan lese mer om dette, samt finne oppskrifter her. Kanskje du får lyst til å prøve noe nytt?

Jeg gleder meg i alle fall kjempemasse til ferie. I morra er det jul for min del! Da er det bare litt pakker som står igjen, så er jeg klar. Huset er vasket og baksten i havn. Snakker om husmor...

Ellers er det ikke mye å berette. Skal ha julebord med jobben hjemme hos oss i dag, så gubben er kasta på dør. Sånn kan det gå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Ane Marte
Hvordan gikk det i går? Jeg vet du skulle på en spennende undersøkelse. Håper alt er greit med baby, mammaen og pappaen.
Klem fra tante Kirsti