torsdag 15. mars 2007

1 år og like blid...


På tirsdag var det 1 år siden jeg og min kjære bestemte oss for at vi skulle prøve å se hvordan det var å være kjærester! Året har gått utrolig fort, og veldig mye har skjedd. Hellas, Berlin, Cuba, Romsdalen og Trøndelag er blandt stedene vi har rukket innom.
Jeg fikk en nydelig bukett blomster - og min kjære hadde bestilt bord på Smia for kvelden, hvor vi hadde en utrolig koselig og romantisk kveld. Bare så hele verden vet det; jeg har verdens beste kjæreste!
Nå er vi i gang med en ny fase, og så snart taket er på plass i gangen skal tingene mine pakkes ut, og jeg skal få en "hjemme-følelse" i Trondheimsveien. Gleder meg...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis med dagen!!!
Jommen sa jeg smør, samboer og 1-års jubileum. Ane, dette hadde jeg ikke trodd da vi møttes første gang.
Men nå venter jeg på innflytningsfest, for kåken deres har jeg hørt så mye om at jeg snart kommer på uventet besøk.

AneM sa...

hyggelig det - men hvem er du?
inviterer gjerne på fest når annledningen byr seg, men da må jeg vite hvem jeg skal innvitere!

Kan det være Trine?

Anonym sa...

Gratulere :)og lykke til med sofaen.

Anonym sa...

Ny fase? Er du / dere gravid?

Anonym sa...

17. september har jeg hørt!

AneM sa...

Hva er detta???
Ny fase = SAMBOERSKAP!