fredag 30. mars 2007

vi skal tjene vår første million!


Nå blir det salg på CB. Over påske.
Og til alle dere som synes at vi var gale da vi kjøpte -

ÆDDA BÆDDA!

Vi kommer til å tjene vår første million på detta salget! Så ikke har jeg bare fått dele over 4 fantastiske år med en fantastisk dame - vi går også inn i kapitalistenes rekker sammen!
Vi tenker vel ikke å holde oss der så lenge - for det blir vel millionlån igjen før vi aner. Men det skal tas utskrift av saldo på konto - og den skal rammes inn!


Men nå er det snart påskeferie. I morra fylles Saaben med pakkenelliker, ski, Kirsti og Elias, og vi vender nesen mot romsdalen. Blir ubeskrivelig bra med ferie!

God påske godtfolk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg skal ikke ha nytt millionlån. Jeg skal sette penga inn på sperra konto til jeg er 62. Ettersom vi ikke fikk pensjonspoeng for studier skal jeg bruke dette til en crazy pensjonstilværelse. Selv om jeg egentlig skulle brukt den tiden til å ta igjen all søvnen jeg mangler. Blir god seng jaffal.