onsdag 16. mai 2007

1001 - 1002 - 1003


Helga og gårsdagen har vært en kamp.

Mot ugresset.

Nærmere bestemt løvetann.


Den er slu, den er utspekulert, og den vil meg vondt....

Jeg overdriver ikke om jeg påstår at vi har fjærna over 1000 løvetann fra plena i hagen! og enda så er det mange igjen... Drømte om løvetann da jeg la meg på søndag!


Men herregud - for en fin hage vi får! Nå er gladioler og georginer i jorda, åkeren er klar til såing, første lass er kjørt bort og alle bedd er fine. Tulipanene står i full blomst, og det er rett og slett drittfint der oppe! Har bilde, men det er nok ikke lasta over på PC'n enda, så det får vi komme tilbake til.


I dag kjører vi til Trondheim for å feire 17. mai med storfamilien, og på fredag skal jeg intervjue Odin. Livet smiler...


En spesiell hilsen til min faste leser på Devoll - ja - jeg skal prøve å skjerpe meg og legge ut nytt oftere. Det er bare det at jeg føler jeg ikke har så mye å melde....

Ingen kommentarer: