søndag 27. mai 2007

å brenne -brinner - brent - har hatt brann....



Der er ikke kødd. I dag var det brann i Trondheimsveien. Nærmere bestemt i gården vår. Enda nærmere bestemt i pipa vår. Og hvem var det som utløste brannen? Det var nok oss. Men det var jo heldigvis ikke vår feil da.

Vi (eller... det var vel jeg...) var frossen etter en lang dag i hagen. Min kjære skulle være gentleman og tenne i oven. 15 minutter senere var det 2 brannbiler, 2 politibiler og en ambulanse utenfor her. Vi hadde en røydykker inne i leiligheten, og en brannmann på taket. Politiet kom og tok navn og nummer av unger herr Balder.

Sånn går nå dagan...

Men ellers har pinsa vært fin. Har fått malt gjerdet, tatt oppvasken, hatt Alfern og Ellen på grillet ørret, hatt kollega av Rasmus med familie på vafler, fått sådd og luka. I morra er det husvask og intervjuskriving som står på tapeten. Har vel ikke fortalt det - men jeg møtte Odin - min helt - på torsdag!! Mer info kommer senere. Leverte dessuten semesteroppgaven på fredag, stor takk til mamma for gode innspill.

Men nå nærmer det seg leggetid for små barn. Natta folkens...

2 kommentarer:

Øistein sa...

Jøss - heite scener...

Plaster på såret:

http://www.youtube.com/watch?v=bTkxyjn1Luc

Anonym sa...

Om du noen sinne klager på at jeg ikke forteller deg ting igjen så kommer jeg til å knipse deg på nesa. At du har satt fyr på leiligheta di, og kunne brendt inne er tydligvis ikke verd å sende sms om engang. Du mister herved en av dine lesere - om resultatet av at jeg titter innom her er at du slutter å prate med meg helt- så slutter jeg heller å lese.