lørdag 19. mai 2007

hjæm i Trondhjæmsbyen...

Hjemme i Trondheimsbyen, med mange gode middager innabords, og mange koselige stunder med familien. Har ropt hurra til søstersen i Russetoget (!) og truffet gamle klassekamerater fra ungdomsskolen...

Når det gjelder det jeg opprinnelig kom hit for, har det desverre ikke blitt noe av. Odin har jeg ikke fått møtt. Krysser fingrene for at vi får tatt det igjen til uka i Oslo.

Legger ut denne posten til glede for svigerfar ved siden av meg her i sofaen, som vel er den eneste trofaste leseren jeg har. Og så hilser jeg til dere andre som slenger innom - måtte dere få en fantastisk fin mai!

Klem fra Anemor

2 kommentarer:

Anonym sa...

men... JEG har da heller aldri vært noe anna enn trofast - hverken mot deg eller bloggen din vennen.

Anonym sa...

Godt å være i Trøndelag i dag tenker jeg - NÅR MOLDE svikter så totalt... og taper mot KIL/HEMNE.