mandag 18. juni 2007

godt passert...


Så har jeg passert det magiske nummeret - og er ikke lengere i 20-åra...
Det ble en ubeskrivelig koselig fest, med vanvittig mye god mat, utrolig mange gode venner og kjempestemning!

Så tusen takk for all omtanke. Jeg kan betrygge alle at jeg på tross av stor kjøkkenmaskin og pepper i 30-årsgave er langt fra noen krise. Jeg bare koser meg med verdens beste kjæreste - som overraska med champagne og jordbær på senga, et nyyyydelig smykke i gave - og 30 vanvittige roser levert på døra.
Finnes itj nå likar einn hainn!

I dag reiser jeg på en liten ukes spa-ferie i Riga sammen med Line. Blir veldig deilig med ferie og avslapping. Så er det bare en uke igjen på jobb før det er ferie med kjæresten. Gleder meg veeeldig!!

Takk for alle hilsner og gaver! Dere er alle veldig søte og snille!
Stor klem fra Anemora!

Ingen kommentarer: