mandag 25. juni 2007

kåken er solgt - ingen vei tilbake...

Fra et restaurantbord i Riga fulgte jeg en særdeles spennende budrunde - som endte i at vi solgte leiligheten vår for 1 980 000 kroner - 130 000 over takst. Så nå er et kapittel over. Jeg har blitt 30, solgt min første bolig, og er blitt sambo for fullt. Et langt og fint kapittel sammen med Inger M på Carl Berner er avslutta, og neste fase er i gang.

Må kunne sies å være ordentlig voksen nå??

Fikk riktig nok pepper i bursdagsgave av lille, søte Carina, selv om jeg synes det er ganske uberettiget. Sambo må da kvalifisere til å slippe pepper - vi er tross alt kommet til 2007. Når det er sagt, er pepper godt i maten...


Fant forresten akkurat ut at jeg fikk A på videreutdanninga! Det er jo helt sinnsykt kult!!!
Blir en bra ferie i år - på mange måter!


YUHUUUUU!

Ingen kommentarer: