onsdag 18. mars 2009

122 rette!

Slik er det nemlig når man tipper system!
man får ikke bare den ene rekka - men mange rekker. Jeg fikk derfor ille bare en - men 2 ellvere og 1o tiere på tippinga på søndag - nærmere bestemt 122 rette! Dermed ble premien 2400 kroner!

Dette må feires - tror nesten vi tar feiringa i Barcelona!
Vi stikker nemlig dit på fredag, og Tale skal være med, siden det er hennes konfirmasjonsgave. Langhelg med vår og sol skal bli kjempebra! Vi skal bo midt på La Rambla, og nyte livet, maten og stemningen....

Før jeg drar på fredag overlater jeg det formelle ansvaret i stillingen min til min etterfølger, og degraderes til rådgiver. Skal ha denne funksjonen i et par måneder, til jeg går ut i permisjon ca rundt 17. mai. Det skal bli utrolig deilig! Så når jeg stikker på ferie skal han ha møte med sentralstyret i helga... Hihi... Tirsdag begynner jeg på nye prosjekter, da har jeg to store rapporter jeg skal skrive ferdig før jeg skal "deles opp i to" som ei så kjekt sa til meg i går(!)

Dere får ha en god helg her i gamlelandet!

Ingen kommentarer: