tirsdag 3. mars 2009

Oppdatering på størrelse...

Mottok en etterlysning på oppdatering av babyens vitale mål. Med tanke på at det er omtrent det eneste spennende jeg har å melde, så tenkte jeg at det måtte jeg vel klare.

Det går nemlig ganske fort!
Det er nå bare 13 uker til vi er innenfor normal fødselstermin - som regnes fra uke 38 til 42. Termindato er i uke 40. Det betyr at det er bare litt mer en 3 mnd til det her kan skje! Siden jeg skal fø på sommeren burde dette også bety at det veldig snart er vår.... Når jeg ser ut av vinduet ser det ikke helt slik ut, men jeg velger allikevel å tro det!

Kan ellers melde at det begynner å bli en aktiv krabat, og at sparkene nå er så tydelige at det ikek bare lenger er mor som kan kjenne på moroa. Den vordende pappaen har begynt å utvikle en kommunikasjonsform kalt svangerskaps-morse :-)

Vi har altså kommet til uke 25 i svangerskapet, noe du kan lese mer om her.

De vitale mål er som følger:
Vekt: 800 gram
Full lengde: 30 cm
...det begynner å bli litt det!

Ingen kommentarer: