søndag 15. mars 2009

....og der passerte vi vår første kilo!

Fredag viste kalenderen 13. mars.
Det innebar to ting;
- vi har vært kjærester i tre år
- det er er måneder til termin

herregud... vi er inne i siste trimester - og slutten nærmer seg...
Det begynner å bli mer og mer tydelig og, magen er nå ganske stor. Mer enn halvparten av de som kommenterer magen min synes den er stor - og lurer på om det er to.
DET ER IKKE TO!
JEG ER IKKE FOR STOR!
Faktisk så lå jeg midt på kurven ved sist måling.... så det så....

Føler meg riktignok som en flodhest....

Vi er nå inne i uke 27, og knerten åpner denne uken øynene. Den hører stadig bedre, noe jeg fikk jeg merke da vi var på konsert med bandet Glasvegas forrige søndag på Rockefeller. Knerten danset og lekte seg i takt med bassen... :-)

Nå sitter jeg på Vettre hotell, har hatt jobbehelg. Ute er det antakter til sol, noe som kan bety at våren er på vei. Det er jeg overklar for!

Oppdaterig på vitale mål:
Full lengde: 32 cm
Vekt: 1000 gram

Mer om uke 27 her

1 kommentar:

Hjerte sa...

Oi oi oi, så spennende!!! jeg gleder meg utrolig mye nå! Juni blir en fiin måned! Jeg vet du ser fantastisk ut, og ønsker et magebilde på bloggen!!! (: