mandag 19. november 2007

Buenos Aires

Da er vi paa plass i Buenos Aires.
Kom i gaar morres, og fikk rusla rundt og sett marked, tango i gatene, folkeliv og musikk.
Naa skal vi ut og faa oss frokost, og saa skal vi paa oppdagelsesferd i resten av byen. Bor i den gamleste delen av byen, i et skikkelig backpacker hotel, med bad paa gangen og kun kaldt vann. Bra med variasjon, men gleder meg til dusj med varmvann igjen...

Blir her et par dager til. Sliter skikkelig med PCn, og ikke bare faar vi ikke lagt ut bilder, men jeg sliter med aa faa ferdig eksamensoppgavene mine...

Har startet aa be om et mirakel!

Stor klem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heia!
Leser bloggen jevnlig - og er ikke misunnelig i det hele tatt! Det ser ut som om dere har det godt.

Fikk du mailen min Ane Marte? Lurer på når du skal levere oppgaven din og om det er vits i flere kommentarer? Lurer også på hvordan det går med magen --- har du hørt noe resultat fra alle prøvene. Håper det går bedre nå når stresset er borte.

Ellers raser det mot jul. Jeg og Kirsti - med Elias, drar til Mjelva i helga - for å ordne litt samt kose oss med Besten.

I dag er det saft og syltetøykoking - og kjøkkenskap er allerede vasket. Delig egentlig å få litt overskudd til praktisk arbeid igjen. Er nå i 60% arbeid - men har varslet at jeg ønsker tilbake til Voksenverdenen i Helse og Velferd.

Skal bli flinkere å send ekommentarer. God klem til dere begge fra mamma....( og pass på hverandre...)