fredag 16. november 2007

For en foss!

Sitter naa ved toppen av Foz de Iguazu, og proever aa finne overnatting i Buenos Aires.
En kjapp liten oppsummering:

Rasmus sin stoerste skuffelse paa turen: Stoerrelsen paa flyplassen i Sao Paolo. Med 19 mill mennesker hadde han store forventninger... Men Gardermoen er stoerre!

Det vi savner mest: ved siden av venner og familie selvsagt :-) saa savner vi grovt broed. Med 4 mnd med loff kan vi staa i fare for aa utvikle "lat tarm" - saa vi legger allerede naa inn en bestilling paa Asbjoerg-broed naar vi lommer til Devoll til paaske!

Det artigste til naa: DYKKING

Det mest imponerende: fossen vi hoerer buldre bak oss


Til opplysning saa kan det virke som at min PC har slukna. I saa fall kan vi slite med aa faa lagt ut noe saerlig mere bilder fra turen... Krysser fingrene og er forsiktig optimist!

Stor klem til alle!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei hei dere to, er tilbake i Montreal, så nå kan jeg følge dere på reisebloggen. Høres ut som om dere har det utrolig bra!! Kos dere videre. Klem, Turid

Anonym sa...

hei og hå. da har jeg endelig funnet siden deres. må ærlig innrømme at jeg gjerne skulle vært ute å loffa noen måner, men men noen må jo være hjemme å holde norge i gang ;) hihi. har du fått tatt dykker sertvikatet eller var det prøve dykking dere holdt å med. du har kanskje skreve noe om det på engelse, som du vet ikke min sterkeste side. da jeg såg dere på båten skulle jeg gjerne vert i varmen noen dager. kanskje vi skal ta oss en syden tur med barne pass osv....... kan nesten ikke tro at jeg ønsker det men jeg ser at den loffingen jeg har bedrevet før kan bli litt slitsomt med en liten. bare litt varme og sand mellom tæren er himmelsk nå. tror jeg må gå hjem i dag og diskutere seriøst med geir når vi skal ut og seile. innen 10 år burde det være mulig. vis vi planlegger i god tid så blir det nok noe av. ellers så prøver jeg og finne min plasse på jobben. det blir vel letter etter hvert når jeg vet mer hva jeg skal jobbe med og ikke. formen er litt opp og ned om dagen, så jeg gleder meg til jule ferien som er om 5 uker, hihi. tenk at du er ute i den store verden og har bare fri, det er jammen noe du fortjener. ups kanskje ikke bare fri. du skriver jo oppgaver og få veiledning så du har jo ikke tatt helt fri. men det er vel ikke mange uker til du kan legge vekk skole arbeidet og bare nyte landene og rasmus. da ringer det snart ut og jeg skal se om jeg finner noe fine ungdommer og prate litt med. ha en fortsatt fin tur, og jeg gleder meg til å høre fra dere. solskinn kristin

Anonym sa...

Hei igjen dere to globentrottere.
Kjekt å følge med på hvordan dere har det, så derfor håper jeg at PC'n din Ane Mart våkner opp igjen. Gøy med litt bilder også vet du. Her er det flest hverdager, men jeg har begynt å glede med til turen til Den Dominicanske republikk. Må se til å få begynt med vaksinering nå.... Ellers skal Elias og jeg på besøk til Besten fra torsdag til mandag. Det skal bli gøy å dra på tur med gutten igjen. Torill kommer visstnok også. Til senere - Ha det riktig godt. Klemmer fra tante Ki.

AneM sa...

Det stemmer Kristin - jeg har tatt dykkerlappen! Saa naa kan vi dykke sammen!

Kult aa faa kommentarer fra dere!
Stor klem!