tirsdag 20. november 2007

I am in love...

I am in love with this city!

Vi bor i San Telmo, den gamle delen av byen. Det er en hel haug av antikvitetsbutikker her, med lysekroner man bare kan droemme om hjemme. Design er det ogsaa mye av, saa jeg kunne uten vanskeligheter fyllt en hel container med fantastiske ting og sendt hjem....

Desverre er nok den deffekte dataen det eneste jeg kommer til aa sende hjem. Er skikkelig lei meg for det. Den sa bare stopp. Starta den opp paa flyplassen etter sikkerhetskontrollen. Windows var nesten ferdig oppstarta, bakgrunnsbildet kom opp og alt. og saa kom det en blaa skjerm med skrift paa, som var der i bare ett sekund, og saa gikk den i svart. Naar jeg starter den naa er det bare vifta som starter. Rasmus har proevd aa skru den fra hverandre, men det ble ingen endring.

Ellers nyter vi dagene. Er en 33-35 grader her, saa det gaar i rolig tempo. Reiser videre herfra paa torsdag, opp mot fjellene. Skal en tur i vindistriktet Mendoza, foer vi vender nesen mot Chile. Begynner aa innse at vi ikke kommer til aa rekke aa se saa mye som vi kunne oenske, men innser og at vi ikke kan klage. Hoerer det er minusgrader hjemme...

Saa, noen personlige beskjeder:
- Mamma: jeg har det fint, har ikek hoert noe fra legen, men det er ikke sukker i broed her, saa magen har oppfoert seg eksemplarisk. Vi tar vare paa hverandre, saa det er ingen grunn til bekymring!
- Signe: Har du ikke tilgang paa nett - eller er du bare utrolig travel?
- Jobb: alt vel? Tromp - kan du sende det jeg skrev om dataen til Ric og hoere om han vet om noe? Faa han til aa svare meg paa gmail, jeg har ikke adressen hans
- Tale, Brage og Tuva: Leser dere bloggen? Savner dere - og vil gjerne ha hilsener!
- Det samme gjelder Silje....

Stor klem til alle!

9 kommentarer:

mævvermamma sa...

Heia dere! chikkeli sjedeli med den laptopen! Du kan skrive oppgava på google.doc, vettu....sende den til deg på mail? Sikkert ikke med alt oppdatert, men....Skal få småsøsknan til å lese blogg i morra, så kan de skrive litt til dere.
Jeg har vært på DånnTånn i dag og begynt julegavehandlehelvetet....Fant meg fin jakke, da. Litt fornøyd med det. Ellers en hel masse som skal under treet, som vanlig.

Har de juletrær i Kuala Lumpur?

klemklemklem!

Anonym sa...

Hei du!
Morsomt å lese bloggen. Høres fantastisk ut! Skulle gjerne bytta. Mørketid og 2 blå er triste saker, håper vi i det minste får snø snart.
Ha en strålende dag(og mange flere...)
Klem Ragnhild

Unknown sa...

Så fantastisk å vite kor dykk er til ei kvar tid. Men eg må likevel innrømme at eg ikkje leser alt ettersom eg er litt missunneleg. Eg unngår dei mest eksotiske setningane:)

Anonym sa...

hei og hå
Håper du får levert oppgaven snart og få sendt hjem dataen (eller kasta den) så slipper dere å bruke tiden på den ;) jeg skal på kurs helg i begynnelsen på feb, men du er kanskje ikke hjemme da. når var det du vender nesen hjem? koselig å høre hva dere driver dagen med. nå sitter jeg på klubben og er glad jeg ikke er 16 år, hihihoho Solskin k;)

Anonym sa...

ups... nå ser jeg at du er hjemme 29 feb. ja ja kan jo ikke få med meg alt på en gang ;)

Anonym sa...

Heia, ser ut som om det lykkelige par har det aldeles strålende! Om jeg er misunnelig? Ikke fritt for det! Kos dere videre, jeg følger med!
Kos, KAK :)

toha sa...

Heisann!Så flinke dere er til å sende oppdateringer underveis.Jeg skaper mine egne bilder i hodet av reiseruta og opplevelsene,(i mangel av bilder fra turen).Synd det med dataen,men kanskje du kan bruke den som blybelte når du dykker!Endelig fikk du dykkerlappen, føler litt dårlig samvittighet der for at det ikke ble før...Håper dere får anledning til å dykke i mange paradis.Ørjan kommer hjem til jul, blir kult det.Han er innstilt til en svensk miløpris for den verdensomspennende reportasjen om miløtrusler i Dagens Neringsliv,(foto).Gå inn på DN og les/se.Onkel Arnold ringer mye, skal hilse så masse.
Klem og masse gode tanker til dere begge fra pappa.

toha sa...

Hei ossen går det?Har dere det fint der dere er?På onsdag så måtte jeg passe på mamma buhu for di mamma hadde nesten mistet stemmen.Og jeg har begynt på musikken er ikke det fiiiint?Og jeg spiller klarinet.gleder meg til å se dere igjen.Kozzzz og klemmmm Tuva.

Anonym sa...

heia - en kort kommentar for å vise at boikotten fremdeles er opphevd. Har det litt travelt om dagen med å SITTE I MIN SOFA. Etter ett halvt år uten sofa er det mer enn nok aktivitet for uker framover. Det var faktisk like deilig som det var å få klær og ting igjen, etter ett halvt år uten dem.

Tenker på dere her det plasker ned i mørket. Stor klem.